اس ام اس دلشکسته جدید

درسته که یه روزی فراموش می کنی و یه روز دیگه فراموش می شی ولی اینو بدون

فراموش شدگان هرگز فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند

—————————–

چه سخته آدم دوباره به دیواری تکیه بده که 1بار آوارش روش ریخته

—————————–

برو برو منم بیزارم از تو

خیالم هس که دست وردارم از تو

خیالت هس که مو یاری ندارم

گلِِِی دارم که بویِش بهتـر از تـو

—————————-

غریبی رفتم و از تو گذشتم

دو چشم سیل میبارید بستم

دلی که صبح و شو یاد تو می کرد

خدا صبری به دلدادم نشست

—————————-

دیگه بهت نمیگم برو به جهنم.آخه  مگه جهنمیا چه گناهی کردن که باید عوضی مثل تو رو تحمل کنن

————————————

کاشکی عشق دیروز هنوز میون ما بود

واسه من توی قلبت هنوز یه ذره جا بود

—————————

تا عمر دارم این دل شکسته  رو تحمل میکنم و با خودم همه جا می برم  تا شاید یه بند زن پیدا بشه بتونه مثل قبل درستش کنه تا شاید دوباره عاشق بشه

—————————————————-

دل ما که شکست  کسی صدایش نشنید اری دل مرد بی صدا می شکند

حالا که بشکن بشکه

امیدوارم یکی هم ماله تورو بشکنه

————————-

با از دست دادن همه چیز ، همه چیز می شوی!

تو همه چیز منی

————————

هر وقت دل کسی رو شکستی 1 میخ بزن تو دیوار  هر وقت که دلشو به دست اوردی اون میخ رو از دیوار در بیار ولی جای اون میخ همیشه رو دیوار میمونه

Leave a Reply

