گفت و گو با سمانه پاکدل بازیگر مجموعه تلویزیونی «دل نوازان»

سمانه پاکدل  (روشنک)-jazzaab.com

گفت و گو با سمانه پاکدل بازیگر مجموعه تلویزیونی «دل نوازان»

متولد ۶۷ است و هم اکنون، در مقطع کارشناسی رشته نمایش تحصیل می‌کند.
در سریال «گل‌های گرمسیری» نقش دختری مرفه به نام «ضحی» را بازی می‌کرد.
پس از آن برای نقش مریم سریال «شب می‌گذرد» و شایسته سریال «گیلعاد» انتخاب شد. از دیگر کارهای این بازیگر می‌توان فیلم «شب حورا» (شهاب ملت خواه) و سریال قصیده شب بارانی (علی سبزواری) را نام برد.

چطور شد که به گروه «دل نوازان» پیوستی؟
وقتی من به این سریال دعوت شدم، خلاصه داستان تا قسمت سی ام نوشته شده بود. پیش از این با آقای سهیلی زاده در سریال «گیلعاد» همکاری کرده بودم. وقتی درباره نقش «روشنک» با ایشان صحبت کردم فهمیدم که نقش خیلی جذابی است. موقعیتی برایم به وجود آمد تا بتوانم نقش متفاوتی بازی کنم. پس از آن، در دورخوانی‌های زمان پیش تولید شرکت کردم. رابطه بچه‌های گروه ما با هم خیلی صمیمی‌بود. من، تهیه کننده، بازیگران و عوامل با هم مثل یک خانواده بودیم.
واکنش مردم کوچه و خیابان نسبت به تو چطور است؟
بیشتر سوال می‌پرسند. مثلا می‌پرسند آخر سریال چی می‌شه؟ چه زمان ازدواج می‌کنید؟ آیا طلاق می‌گیرید؟ چرا به پیشنهاد «رامین» جواب مثبت دادید؟ چرا می‌خواهید با چنین پسری ازدواج کنید؟ مردم وقتی من را می‌بینند روشنک صدایم می‌کنند. یک نفر هم امروز به من گفت خانم دل نوازان، این اسم را تا حالا نشنیده بودم. برخورد مردم خیلی خوب است. من مردم را از صمیم قلب دوست دارم و تشکر می‌کنم که این قدر به من دلگرمی‌می‌دهند. مردم شخصیت «روشنک» را خیلی دوست دارند.
